U Uredu ravnatelja obavljaju se aktivnosti određene Zakonom o osnivanju Hrvatskog centra za poljoprivredu, hranu i selo i Statutom Centra, kako slijedi: koordinacija, kontrola i praćenje provedbe godišnjeg programa rada ustrojstvenih jedinica Centra, obavljanje poslova organizacije, kontrole i praćenja izvršenja svih financijskih i računovodstvenih poslova u suglasju s pozitivnim zakonskim propisima koji reguliraju financijsko i računovodstveno poslovanje Centra, te pripremanje analiza i financijskih izvješća za potrebe ravnatelja i Upravnog vijeća Centra. Obavljaju se analitički poslovi u svezi praćenja poslovnih procesa s financijskog aspekta i analize, izvršenja plana proračuna, analizira se i kontrolira namjenska i svrhovita uporaba proračunskih sredstava po zavodima, programima i aktivnostima.
Obavljaju se pravni i kadrovski poslovi Centra, izrađuju se pravilnici i drugi normativni akti iz djelokruga rada Centra. Sudjeluje se i u izradi prijedloga propisa iz djelokruga rada Ministarstva poljoprivrede.
Prati se i osigurava pravilna primjena zakona i drugih propisa, obavlja se zastupanje Centra u postupcima pred sudovima, upravnim i drugim državnim tijelima, vodi se popis imovine i zaštite, poslovi evidentiranja, arhiviranja predmeta, zaštite arhivske građe te se donose propisi iz navedene oblasti.
Djelatnici Ureda rješavaju imovinsko pravne odnose Centra, obavljaju poslove javne nabave i nabave uopće u skladu sa zakonskim propisima i potrebama Centra, vode brigu o dodatnoj edukaciji i stručnom usavršavanju djelatnika Centra u skladu s djelokrugom rada te raspoloživim financijskim sredstvima. Vode se poslovi organiziranja i upravljanja sustavom kvalitete.
Obavljaju se poslovi odnosa s javnošću, medijskog i drugog prezentiranja rada te poslovi izdavanja publikacija i tiskovina.